RE: [TEKNIK] At finde JPG/jpg filer med 'find'

> Prøv med cp --parents  (append source path to DIRECTORY)
>
> Tag evt. også -p (same as --preserve=mode,ownership,timestamps) med.

Det vil ikke gøre nogen forskel i hans eksempel - da find fejler (pga.
forkert anvendt syntax)

  find . -atime -4 '*'

'*' er forkert - og kan ikke bruges sådan.

  find . -atime -4    er nok

ellers skal der bruges :

  find . -atime -4 -name '*'

Hvilket dog i bund og grund er det sammen som find . -atime -4)

Mvh
 JesperKP

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]