Re: [TEKNIK] Synkronisering af 20+ GB billeder

tir, 23 02 2010 kl. 22:32 +0100, skrev Jon Bendtsen:

> [kliiiip]

> hvordan ramler?
Ja, måske et dårlig udtryk. Det der går galt, er at den tror en stor
mængde filer er ændret, og derfor begynder at up eller download dem alle
igen, selvom der ikke er sket nogle ændringer (så vidt jeg kan se).

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]