Re: [TEKNIK] Synkronisering af 20+ GB billeder

tir, 16 02 2010 kl. 00:24 +0100, skrev Jon Bendtsen:

> skal de have samtidig adgang til data? Ellers kunne du jo bruge en USB dims.
Helst

> Hvis du dropper mapperne har rsync ingen problemer.
Ok, troede ikke det havde noget at sige. Jeg har fundet ud af at det
virker fint hvis kun én maskine synker op mod serveren, så snart der er
to der går det, ramler det hele :)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]