Re: [TEKNIK] [lettere OT] lav bootable Win 7 USB fra ISO på linux

Citat af Lars Madsen <sslug@sslug>:

Jeg har tidligere uden problemer lavet bootable USB sticks til test af Linux dists.

Nu ville jeg lige installere Win 7 på en test maskine (for bedre at kunne hjælpe mine LaTeX brugere), men jeg har kun ISO'en af Win 7 DVDen, og ingen DVD brænder.

Nogen der ved om man kan lave en bootable USB af denne ISO fra Linux? (ubuntu)

(Til nøds har jeg en XP som kan bruges hvis man kun har et windows program)

http://incoming.kallenberg.dk/addon/howto/

noget af dette kunne være nyttig viden.

/kallenberg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]