Re: [TEKNIK] Postfix/amavisd/Clamav dårlig performance

Michael Rasmussen skrev:

On Wed, 24 Feb 2010 19:09:44 +0000 (UTC)
sslug@sslug (Niels Søndergaard) wrote:

Er der nogen som har check på dette system, som kunne hjælpe mig??
Jeg kan faktisk ikke komme på flere tiltag, for at få en nogenlunde
fornuftig hastighed på min nye server, som resourcemæssig er ca 3 gange den gamle, som ikke havde noget problem dmed dette.

Det skyldes ikke noget navneopslag, der fejler?
Altså du har ikke konfigureret amavis til at lave check af afsender, og
så glemt konfiguration af DNS.

Nej, jeg har ikke navneopslag, og min DNS virker (nu, da min egen ikke virkede helt efter hensigten, så jeg bruger TDC's)
mvh
Niels

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]