Re: [TEKNIK] SUSE 11.2: Mplayer og Xine kan ikke finde libdvdcss - 99.9% solved

On 02-01-2010 18:53, Martin Schlander wrote:

> Jeg ved ikke hvor mystisk det er, men du kan bruge systemsettings ->
> Avanceret -> Enhedshandlinger
Der er eb pre-defineret handling der hedder Play DVD with Kaffeine.

Den har disse betingelser:
Alle de indeholdte krav skal matche
 Enhedsegenskaben StorageVolume.ignored skal være lig med false
 Enhedsegenskaben OpticalDisc.availableContent skal være lig med 'VideoDvd'

Det sidstnævnte krav ser ikke ud til at blive opfyldt.

Hvordan ser jeg de enhedsegenskaber, som er opfyldt, når jeg indsætter
en DVD i mit optiske drev?