Re: [TEKNIK] TLs prob

Jon Bendtsen skrev:

Den omtalte key er i dette format:
-----BEGIN RSA PRIVATE KEY-----
Proc-Type: 4,ENCRYPTED
DEK-Info: DES-EDE3-CBC,759E2383159B7670

en masse krypteret tekst
-----END RSA PRIVATE KEY-----

okay, så er det i PEM format. Men forventes der et binær DER format?

Er certifikatet beskyttet af et password?

Jeg forstår det nok ikke nok, da opsætnigen på min gamle server blev sat op af CP+ (licens desværre udgået, discontinued), ellers så kan jeg bare ikke huske det, og har givet mig til at læse om emnet i bl.a postfix bogen. Så må jeg vende tilbage. Har slået tls fra i smtp indtil videre.
Dovecot sasl er nyt for mig også.
Leif