Re: [TEKNIK] Ang connect til en Postfix med en ikke sasl client

On Mon, 25 Jan 2010 22:26:44 +0100
Casper Sørensen <sslug@sslug> wrote:

> Ja den står også forkert ved ikke lige hvordan det skal stå da jeg har 3
> domæner på den server.
> Men det ene rigtige domæne er casoe84.org

OK, så var der bingo:
250 DSN
ehlo localhost
250-casper_01.vpshosting.dk
250-PIPELINING
250-SIZE 10240000
250-VRFY
250-ETRN
250-AUTH PLAIN
250-AUTH=PLAIN
250-ENHANCEDSTATUSCODES
250-8BITMIME
250 DSN

Og som du kan se, annonceres kun: 250-AUTH PLAIN
Der skal mindst annonceres: 250-AUTH LOGIN PLAIN

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen