Re: [TEKNIK] Autoforward af SENT mail...

Verner Kjærsgaard wrote:
> - jeg har brug for at kunne autoforwarde en KOPI af alle de mails jeg
> sender. Jeg bruger Kmail - men måske kan jeg gøre det på et lavere niveau?

En måde at gøre det på kunne være følgende:

Indstillinger -> Indstil KMail -> Identiteter -> Vælg den/de relevante
identiteter -> Ændr -> Under fanebladet "Avanceret" angiv den/de ønskede
bcc-adresse.

Så vil alle mails du skriver/sender med den/de identiteter automatisk have
den/de bcc-adresser.