Re: [TEKNIK] xvidcap dropper frames

Robert Larsen wrote:
> Ok, det er lidt pinligt, men dét der virkede var, at starte min VMWare
> Workstation op (på samme maskine som xvidcap ikke kunne køre på) og
> installere CamStudio til Windows og så lave mit screencast derfra.
>
> Det kan sgi da ikke passe.

Næe.. Prøvet om recordmydesktop eller istanbul fungerede bedre?

Og hvad bruger du af distribution/grafikkort/grafik-driver?

Jeg havde f.eks. problemer med at lave screencasts med intel-driver for
noget tid siden, mens de var ved at omskrive den og den generelt performede
mindre godt. Men nu, med nogenlunde up-to-date X-stuff, får jeg rimeligt
gode resultater med recordmydesktop.