SV: [TEKNIK] Ang connect til en Postfix med en ikke sasl client

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Casper Sørensen [mailto:sslug@sslug
Sendt: 25. januar 2010 22:52
Til: sslug@sslug
Emne: SV: [TEKNIK] Ang connect til en Postfix med en ikke sasl client

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Michael Rasmussen [mailto:sslug@sslug
Sendt: 25. januar 2010 22:40
Til: sslug@sslug

On Mon, 25 Jan 2010 22:36:14 +0100
Casper Sørensen <sslug@sslug> wrote:

> Undrer mig lige da det er ikke de samme oplysninger jeg får når jeg
> kører det på min direkte på serveren.
> Der får jeg dette afvide.
> Har lige vedhæftet det som jeg får afvide så det står rigtigt

Hvis du har følgende
smtpd_sender_restrictions =
        permit_mynetworks,
        permit_sasl_authenticated,

Vil der ikke blive forsøgt med sasl, når du tilgår serveren fra $mynetwork

Prøv følgende ombytning:
smtpd_sender_restrictions =
        permit_sasl_authenticated,
        permit_mynetworks,

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

____

Hvor er det egentlig at den conf skal ligges da det er ikke mig der satte
serveren op, havde en til og ordne det for mig
Tænkte nemlig først i main.cf men så kommer der fejl

_

Har du mulighed for og checke igen om det ser rigtig ud nu da jeg tror jeg
fandt det med meget hjælp fra dig af.
Har du yderlige mulighed for og teste at det ikke er gået ud over min relay
host deny altså f.eks via telnet