Andre Fonera 2.0 brugere? (OpenWRT vaiant)

Hej NG,

jeg leger lidt med min Fonera 2.0 router, der kører en variant af OpenWRT.
Der fås en færdig "motion" pakke til den, så man kan sætte et USB-webcam
til og køre motion detection med det. Man skal sætte den i "developer
mode" for at kunne dette.

Men ... det er ikke ligetil for mig at få den til at sende en mail hver
gang, der er kommet et nyt billede ud af det.

Jeg prøvede at logge ind via SSH og køre

ipkg install ssmtp

(et andet alternativ jeg har læst om er mini-sendmail)

men ipkg er ikke tilgængelig.

Inden jeg går videre ville jeg derfor høre om der er andre Fon brugere, der
har tips at dele?

Mvh. NKJensen