SV: [TEKNIK] Ang connect til en Postfix med en ikke sasl client

windows.

Der har jeg så kun dem her hvis vi kikker rent ang sasl, tror faktisk ikke
at jeg har sasl2 installeret, tror du det kan være problemet?
# SASL Authentication
smtpd_sasl_auth_enable = yes
smtpd_sasl_exceptions_networks = $mynetworks
broken_sasl_auth_clients = yes
smtpd_sasl_type = dovecot
smtpd_sasl_path = private/auth