Re: [TEKNIK] Kopi til USB printer.

Peter Rude wrote:
Jeg har et problem med udskrivning til en usb printer.

Det fungerer fint med OpenSuSE 11.0 (A) kerne 2.6.25

På OpenSuSE 11.2 (B) og Ubuntu 9.10 (C) kerne 2.6.31
bliver udskriften ødelagt.

Hvis jeg på A redirigerer outputtet til en fil og efterfølgende kopierer
filen til /dev/usblp0 kommer printet fint ud.

Hvis jeg kopierer den samme fil (som er genereret på A) til /dev/usblp0
på B eller C bliver outputtet ødelagt.

Hvis jeg booter C med OpenSuSE 11.0 kommer printet fint ud.

Det må være noget kerne relateret vil jeg tro men jeg er helt på bar bund.

Nogen hints?

På forhånd tak.

/Peter

Hvad mener du med at kopiere til /dev/usblp0 ?.
Da vel ikke 'cp fil /dev/usblp0' ?.
En fil printes med lp eller lpr.

--
Med venlig hilsen