SV: [TEKNIK] Ang connect til en Postfix med en ikke sasl client

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Michael Rasmussen [mailto:sslug@sslug
Sendt: 25. januar 2010 22:40
Til: sslug@sslug
Emne: Re: [TEKNIK] Ang connect til en Postfix med en ikke sasl client

On Mon, 25 Jan 2010 22:36:14 +0100
Casper Sørensen <sslug@sslug> wrote:

> Undrer mig lige da det er ikke de samme oplysninger jeg får når jeg
> kører det på min direkte på serveren.
> Der får jeg dette afvide.
> Har lige vedhæftet det som jeg får afvide så det står rigtigt

Hvis du har følgende
smtpd_sender_restrictions =
        permit_mynetworks,
        permit_sasl_authenticated,

Vil der ikke blive forsøgt med sasl, når du tilgår serveren fra $mynetwork

Prøv følgende ombytning:
smtpd_sender_restrictions =
        permit_sasl_authenticated,
        permit_mynetworks,

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

____

Hvor er det egentlig at den conf skal ligges da det er ikke mig der satte
serveren op, havde en til og ordne det for mig
Tænkte nemlig først i main.cf men så kommer der fejl