Re: [TEKNIK] Autoforward af SENT mail...(SOLVED)

Lars Madsen skrev:

> Thunderbird har en konfigurations mulighed med 'Bcc to these addresses',
> det ville undre mig at Kmail ikke også skulle have sådan en

Tak til alle for bidragene!

Problemet er løst ved hjælp af jeres input.

Der var (faktisk) en funktion i Kmail, der netop kan indsætte en
automatisk BCC adresse. Det var for nemt at finde den, simpelthen. Det
funker rigtig godt nu. Igen...tak!

Med venlig hilsen/Best regards
Verner Kjærsgaard
Open Source Academy