Re: [TEKNIK] Autoforward af SENT mail...

On 25/01/10 11:12, Verner Kjærsgaard wrote:
Hej guruer...

- jeg har brug for at kunne autoforwarde en KOPI af alle de mails jeg
sender. Jeg bruger Kmail - men måske kan jeg gøre det på et lavere niveau?

- anyone, any hints?

Jeg bruger ikke Kmail, men maaske kan den metode, jeg anvender med Thunderbird bruges. Her kan man angive, at alle mails, man sender, skal forsynes med en bcc adresse. Det vil saa svare til den forward, du ønsker.

--
Erik