Re: [TEKNIK] Opsætning af emacs

2008/7/13 Jens Bang <sslug@sslug>:
> Jeg har 2 spørgsmål om opsætning af emacs:
>
> 1. Hvordan ændrer man de farver emacs bruger til syntax highlighting af
> forskellige programmeringssprog?
Det ved jeg desværre ikke noget om.

> 2. Hvordan får man emacs til at holde op med at wrappe linier der er for lange
> til bredden af det aktuelle vindue?
Det kommer lidt an på hvad du gerne vil. Nogle oplysninger du måske
kan bruge findes her
http://www.delorie.com/gnu/docs/emacs/emacs_27.html

Men ellers ved jeg ikke hvad man skal gøre.
Håbe det hjalp lidt.
mvh
Folmer

--
Folmer Fredslund

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]