Re: [PROGRAMMERING] Re: Activestateperl vs perl på Linux/Unix

print fil "$var1 \$var2 \$var3 \$var4 \$var5 \n"

var1,var2 og var3 indeholder tekststrenge, som bliver listet normalt
var4 og var5 indeholder tal  men bliver listet  som $var4 og $var5, hvor
der ingen værdier er i variablen.
Og det forstår jeg ikke.

mvh
Poul
2013/5/1 Poul Kristensen <sslug@sslug>

>  Tak for et hurtigt svar!
>
> Jeg kan ikke tilgå maskinen herfra og vender tilbage i morgen
> Hvis det kan have betydning, så er maskinen en windows 2003 server.
> Jeg har heller ikke oplevet lignende problemstilling før på
> Unix/Linux maskiner, men jeg kan ikke tro det skulle have betydning.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-07, 11:01 CEST [an error occurred while processing this directive]