Re: [PROGRAMMERING] Re: Activestateperl vs perl på Linux/Unix

Tak for et hurtigt svar!

Jeg kan ikke tilgå maskinen herfra og vender tilbage i morgen
Hvis det kan have betydning, så er maskinen en windows 2003 server.
Jeg har heller ikke oplevet lignende problemstilling før på
Unix/Linux maskiner, men jeg kan ikke tro det skulle have betydning.

2013/5/1 Peter Makholm <sslug@sslug>

> Prøv at skrive noget kode der viser hvad du mener. Jeg har aldrig
> oplevet at perl printer variable-navnet istedet for indholdet af en
> variabel.
>
> //Makholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-07, 11:01 CEST [an error occurred while processing this directive]