Re: [PROGRAMMERING] Re: Activestateperl vs perl på Linux/Unix

Tak for forslag.

Et spørgsmål mere :)

hvilken kommando anvendes til at sende mail på en windows server

svarende til | mail -s i Linux/Unix

På forhånd tak

Poul

Den 2. maj 2013 18.43 skrev Admir Trakic <sslug@sslug>:

> Tid til Data::Dumper?
>
> Sendt from iPhone
> Admir Trakic

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-07, 11:01 CEST [an error occurred while processing this directive]