Re: [PROGRAMMERING] Re: Activestateperl vs perl på Linux/Unix

Tak for input  Jonas:)

Hvordan får jeg perl til bare at  printe en tom streng, hvis et felt ikke
indeholder
en værdi istedet for at printe variabelnavnet?
Kan man replace via en substr således at hvis værdien hverken er
null/streng eller
numerisk så skal strengen være tom eller indeholde værdien 0.?
Er der et eksempel?
På forhånd tak

Poul

Den 16. nov. 2012 08.34 skrev Jonas Brømsø Nielsen <sslug@sslug>:

> Hej Poul,
>
> Har du set på local::lib?
>
> http://search.cpan.org/dist/local-lib/lib/local/lib.pm
>

> http://search.cpan.org/dist/local-lib/lib/local/lib.pm#Differences_when_using_this_module_under_Win32
>
> jonasbn

> crontab

> indkøb
> >>

> --
> AIM: BjonasN      Gtalk: sslug@sslug
> ICQ: 62401545   MSN: sslug@sslug
> twitter: jonasbn   blog: http://e-diot.dk/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-07, 11:01 CEST [an error occurred while processing this directive]