Re: [PROGRAMMERING] Activestateperl vs perl på Linux/Unix

Hej Poul,

ActiveState perl er bare en fortolker med mere og den er gratis:

	http://www.activestate.com/compare-editions

Du kan implementere en cron-agtig daemon i Perl, se eksempelvis:

	https://metacpan.org/module/Schedule::Cron

Jeg er ikke klar over om modulet er tilgængeligt som ppm jvf.

	http://code.activestate.com/ppm/Schedule-Cron/

Hvad er det præcist at du gerne vil opnå? - hvis du bare skal have en Perl til Windows. så er der også Strawberry Perl

	http://strawberryperl.com/

jonasbn
--
pauseid: JONASBN
email: sslug@sslug

On 15/11/2012, at 18.37, Poul Kristensen <sslug@sslug> wrote:

> Hej
>
> Kan man konstruere perl batch ved brug af Activestate tilsvarende crontab
> på Linux/Unix?
>
> Og afvikle et perl script i baggrund uden at åbne Activestate i grafisk
> mode men med Activestates default moduler.
>
> Jeg beklager et måske banalt spørgsmål men skal være sikker inden indkøb og
> håber jeg har udtrykt mig forståeligt
> På forhånd tak
> Poul

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]