Re: Activestateperl vs perl på Linux/Unix

Hej Jonas

Jeg skal være sikkerpå at have_alle_moduler til rådighed efter
installationen da jeg ikke kancpane`adhoc på min desktop= iingen
administrator rettigheder
Jeg har en del perl scripts  liggende fra Unix/Linux verdenen  der skal
kunne anvendes  uden videre Activestate eller Strawberryperl
Håber det er præcist nok:)

Mvh
Poul

fredag den 16. november 2012 skrev Jonas B. Nielsen <sslug@sslug>:
> Hej Poul,
>
> ActiveState perl er bare en fortolker med mere og den er gratis:
>
>         http://www.activestate.com/compare-editions
>
> Du kan implementere en cron-agtig daemon i Perl, se eksempelvis:
>
>         https://metacpan.org/module/Schedule::Cron
>
> Jeg er ikke klar over om modulet er tilgængeligt som ppm jvf.
>
>         http://code.activestate.com/ppm/Schedule-Cron/
>
> Hvad er det præcist at du gerne vil opnå? - hvis du bare skal have en
Perl til Windows. så er der også Strawberry Perl

>         http://strawberryperl.com/
>
> jonasbn
> --
> pauseid: JONASBN
> email: sslug@sslug
> twitter: jonasbn
> blog: http://logicLAB.org/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]