PL/I under Debian

I "gamle dage" (ca. 1970--90) benyttede jeg PL/I på de "store" IBM'ere på UNI.C.

Fra den tid har jeg en del programmer, som jeg godt ville kunne afvikle under Debian Linux, 64 bit.

Jeg har fundet to muligheder, nemlig plic fra Iron Spring Software og gccpl1.

1. plic ser ud til at have store vanskeligheder med at overføre arrays til
  procedurer, så jeg har opgivet den.

2. gcclp1 kan jeg ikke få installeret, idet den laver vrøvl over blanding af 32 og 64 bit libraries. Det bekymrer mig også, at den nyeste udgave er ganske gammel, nemlig fra
  2007.

Hvis nogen har gode erfaringer med PL/I under Linux, vil jeg meget gerne have hjælp vedrørende dette emne.

Med venlig hilsen,

Esben Byskov

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]