Re: [PROGRAMMERING] UI programmering i C# - ved brug af objekt orienteret metodologi

On Mon, 6 Aug 2012 22:57:00 +0200
"Jesper K. Pedersen" <sslug@sslug> wrote:

> Er den mest "korrekte" måde at bruge delegates til at videregive
> information om ForretningsObjektets metode til OutputObjektet - eller
> er der en helt anden åbenlys måde at gøre det på - som jeg bare ikke
> lige umiddelbart kan gennemskue?

Delegates er en sprogimplementation af observer pattern i C#

> Henvisninger / kommentarer / direkte forslag modtages gerne.

Du er derfor på rette spor:-)
En udmærket beskrivelse med eksempler kan findes her:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ee817669.aspx

Lidt teori:
http://www.jamessugrue.ie/design/design-patterns-uncovered-the-observer-pattern

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]