Re: [PROGRAMMERING] Test af TCP server: korrekt h åndtering af read(2)

Michael Rasmussen <sslug@sslug> writes:

> Det er da, mig bekendt, kun nødvendigt at patche klienten?

Det er serveren jeg forsøger at skrive en test-suite til og derfor er
det serverens read(2) kald jeg skal have begrænset til at returnere
bestemte blokke, selvom serveren er skrevet til at bede om 4K-blokke.

Så med din beskrivelse er det serveren der skal have sat en lav
SO_RCVBUF men mindre de to ender deler mellemliggende buffer netop når
der er tale om localhost-forbindelser.

//Makholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]