Python - At lede efter en bestemt patten ..

Hej Gruppe,

Findes der noget bedre alternativ til at gøre flg. Jeg vil selvfølgelig ha slettet alt mellem [ og ] ...

Jeg undrede mig over jeg ikke kunne finde et standart lib til at gøre den slags her - har jeg overset noget?

#!/usr/bin/python
val="[Hip]Hurra_-_Noget-(Test)-Data"
x=0
for i in val:
  if val[x] == "]":
    print val[x+1:]
  x=x+1

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]