Re: [PROGRAMMERING] Hvorfor virker dette ?

Frank Damgaard wrote:

> tja, det kan jo være der er forskel på dynamisk at oprette en  Lock
> i forhold til den oprettes/allokeres før kald af acsDoor().
>
> Men du skriver slet ikke noget om programmeringssprog og anvendte
> biblioteker/API, så måske nogen bedre kunne hjælpe hvis der var
> lidt flere detaljer....

Det giver meget god mening med lidt mere info.
Det er C++ og klasserne er mine egne ganske ukomplicerede.
Men jeg har lavet en lidt mere fornuftig løsning, såå.

\Henrik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]