socket, connect, kan jeg nøjes med at lav e connect?

Jeg har en client som connecter til flere servere i lang tid.
Nogen af serverne kan gå ned, dvs jeg mister forbindelsen.
Når det sker kan jeg selvfølgelig lave close og så kalde socket og herefter connect Men er det virkeligt nødvendigt at lave close, kan jeg ikke bare lave connect igen?
Hvilke fejl kan der opstå, der kræver, at jeg laver en ny socket?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]