Re: [PROGRAMMERING] Hvorfor virker dette ?

Den 25-11-2010 12:11, Henrik Pedersen skrev:

Har en lille mystisk ting der driller lidt.

I et constructor kald skal der følge et objekt med.
Hvis jeg erklærer objektet på forhånd er der ingen problemer:
Eksempel:
	Lock L(20, 0);
	acsDoor A(L);
Kompilerer fint.
Men nedentående kan jeg ikke rigtig få i spil:
	acsDoor A(Lock (20, 0));

Har jeg glemt at læse på lektien, eller er der noget jeg overser ?

tja, det kan jo være der er forskel på dynamisk at oprette en  Lock
i forhold til den oprettes/allokeres før kald af acsDoor().

Men du skriver slet ikke noget om programmeringssprog og anvendte
biblioteker/API, så måske nogen bedre kunne hjælpe hvis der var
lidt flere detaljer....

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]