Re: [PROGRAMMERING] Re: php variablen printer ikke

On 2010-08-28 16:47, Adam Sjøgren wrote:
> $text3 bliver kun sat hvis isset($_POST['submit']) er sand (tildelingen
> foregår jo inde i if-sætningen), dvs. hvis jeg trykker på "Write it
> !"-knappen, så får jeg:

Ah, naturligtvis. Har dålig koll på PHP, och antog att det uppförde sig
som andra språk vad det gäller scoping. Men du har såklart rätt.

--
Olof Johansson
    irc: zibri on Freenode/OFTC

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]