Re: [PROGRAMMERING] php variablen printer ikke

kære olof tak fordi du så den lille fejl. Den er rettet nu og det virker desværre stadig ikke.

Hans Schou skrev:
Mit gæt er at du ikke har skrive adgang. Prøv:
$filename = "/tmp/test.txt";

Interessant. Men det er nok alligevel ikke det for jeg kan faktisk skrive til filen. Det har jeg testet gentagende gange. Jeg kan submitte min form og så ryger teksten i fra de variabler over i text filen det virker fint. Det som ikke virker er at få de variabler som skal skrives i selve php filen til at virke så snart jeg begynder at ville sende variablerne over til en textfil med fwrite. Jeg kan også få variablerne til at virke når jeg ikke bruger fwrite. f. eks.

http://www.mimoart.ooz.dk/phptest2.php

Men altså jeg vil lige prøve med noget fejlmelding.

Og tak for jeres kommentare syness det er skønt at der er nogen man kan spørge til råds.

Mikkel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]