Re: [PROGRAMMERING] Re: php variablen printer ikke

undskyld drenge der er en del af jeres dialog jeg er gået glip af imens jeg har prøvet at sidde og løse det her. Det skyldes at jeg bruger newsportalen og ikke mails og den opdateres ikke hvis jeg ikke går til forsiden så ja derfor jeg ikke har deltaget, men jeg tror jeg forstår pointerne i dialogen. Tak for det. Jeg har som i måske kan se smidt noget ny kode som jeg har siddet og rodet med imens.

Mvh
Mikkel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]