Re: [PROGRAMMERING] php: array og seperator eller sådan noget

> [...]
> fwrite($open, "$text_thing0\r");
> fwrite($open, "$text_thing1\r");
> fwrite($open, "$text_thing2\r");
> fwrite($open, "$text_thing3\r");
> fwrite($open, "$text_thing4\r");
>
> //og så lukkes filen.
> fclose($open);
> }
> /*
> Eftersom vi starter med at teste om der er noget i poste og når der ikke
> er det ja men så går vi lige i vores database fil og henter et indhold
> */
>
> //det stykke som skulle hente tekstfilen til databasen

Her sætter du variablen $text_t til en linie. Den bliver så erstattet i
næste gennemkørsel af din "foreach" løkke.

Hvis du vil samle dem sammen til et array så blot tilføj :

$mit_array[] = $text_t;

du kan så nå hver enkelt linie med $mit_array[1] osv...

MEN... $file_c = file("majdb.txt") gør netop dette for dig.
$file_c[0] giver linie 1... $file_c[1] linie 2 osv...

Mvh
JesperKP

> [...]
> $text1; ?></textarea><br />
> <?php echo $text2; ?><br>
> 3.<br/>
> <textarea rows="1" cols="40" name="text_thing3" wrap="physical"><?php echo
> $text1; ?></textarea><br />
> <?php echo $text2; ?><br>
> 4.<br/>
> <textarea rows="1" cols="40" name="text_thing4" wrap="physical"><?php echo
> $text1; ?></textarea><br />
> <?php echo $text2; ?><br>
> <a name="sektion1"></a>
> <input type="submit" name="submit"/> </form>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]