Re: php variablen printer ikke

On Sat, 28 Aug 2010 14:36:00 +0000 (UTC), Mikkel wrote:

> Altså jeg har forsøgt at indsætte den der fejlmeldingsting den er der
> og så har jeg rette variabelnanvet i definitionen til text3 så nu ser
> det sådan ud
> Den giver ingen fejlmeldinger når jeg besøger siden med browseren

$text3 bliver kun sat hvis isset($_POST['submit']) er sand (tildelingen
foregår jo inde i if-sætningen), dvs. hvis jeg trykker på "Write it
!"-knappen, så får jeg:

  hej mon det skulle være muligt at se detteher
  hej mon det skulle være muligt at se detteher
  hej mon det skulle være muligt at se detteher
  Name:
  Age:

Hvilket vel er det forventede?

  Mvh.

   Adam

--
 "Angels can fly because they take themselves lightly."       Adam Sjøgren
                                                         sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]