Re: [PROGRAMMERING] Flytning af fil/directory i C++

On Tuesday 10 November 2009, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Mon ikke rename(2) er svaret på dine bønner?

Jeg skylder dig en undskyldning. Jeg gjorde præcis det samme mod dig, som jeg
brokker mig over min chef gør mod mig: Jeg troede jeg vidste hvad du skrev, så
jeg læste det ikke ordentligt. Derfor overså jeg 2-tallet.

Jo, du har helt ret i at det er præcis den jeg skal bruge. Tak for hjælpen.
:-)

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
Laughing stock -- cattle with a sense of humor.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]