Re: [PROGRAMMERING] Flytning af fil/directory i C++

On Tue, 10 Nov 2009 13:25:55 +0000
Jens Bang <sslug@sslug> wrote:

> Jeg har nu indset at det er mig der fuldstændig har misforstået execl. Den
> erstatter mit kørende program med det jeg kalder, hvilket betyder at mit geet
> program stopper lige meget om det kaldte program klarer opgaven eller ej. Det
> jeg er ude efter er en funktion der kører en bestemt ordre og derefter
> returnerer til mit program med en retur værdi fra det kørte program. Så jeg
> kan fortsætte mit eget programs kørsel.

Så skal du se på en kombination af fork, pipe og dup2.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]