Re: [PROGRAMMERING] Flytning af fil/directory i C++

Jens Bang wrote:
> Jeg har nu indset at det er mig der fuldstændig har misforstået execl. Den
> erstatter mit kørende program med det jeg kalder, hvilket betyder at mit geet
> program stopper lige meget om det kaldte program klarer opgaven eller ej. Det
> jeg er ude efter er en funktion der kører en bestemt ordre og derefter
> returnerer til mit program med en retur værdi fra det kørte program. Så jeg
> kan fortsætte mit eget programs kørsel.
Jeg er enig med Jacob. rename() kan klare jobbet, hvis begge stier er på
samme partition, men ellers kan du bruge system(3).

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]