Re: [PROGRAMMERING] Flytning af fil/directory i C++

On Tuesday 10 November 2009, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Mon ikke rename(2) er svaret på dine bønner?

Nej, for det er en reel flytning, hvor et directory flyttes fra et directory
over i et andet i en hel ny struktur. F.eks. skal directoryet stream-192971
flyttes fra /big/events/box1/stream-192971 til
/big/events/prj-000000/2009/09/10/14/stream-192971 baseret på et projekt ID og
et tidsstempel som jeg slår op i en database for hver enkel stream. I den
situation ser jeg ikke en fordel i at bruge rename frem for mv.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
A classic is something that everybody wants to have read and nobody
wants to read.
                                                          -- Mark Twain

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]