Re: [PROGRAMMERING] Problemer med pipe/fork/execv

On Sun, 2009-11-29 at 16:29 +0100, Martin Møller Skarbiniks Pedersen
wrote:

> Yo.
> [...]
>
> Jeg tror at vedhæftede filer bliver slettet fra SSLUGs software.
> Prøv at uuencode filen og tilføje uuencode-teksten direkte til en
> email eller læg koden til download på en hjemmeside/ftp-server etc.
>
> Mvh
> Martin

Eller Pastebin, det er som skabt til formålet.

Jesper Jarlskov

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]