Re: [PROGRAMMERING] PHP-Novice, PING??

2009/10/3 Martin Møller Skarbiniks Pedersen <sslug@sslug>

> Hvorfor tror du at kun root kan oprette sockets ?
>
> /Martin

Jamen det kan da heller ikke passe, for jeg har brugt sockets som almindelig
bruger mange gange før. Så forstår jeg bare ikke hvorfor den hverken melder
succes eller fiasko på den.

"if( socket_connect($socket, "www.shs-consult.dk", null))" kommer
tilsyneladende aldrig retur med true eller false. Det kan der forskes mere
i.

Skrev det om til:

$result=socket_connect($socket, "www.shs-consult.dk", null);
echo "resultat: ".$result;

Her burde den så returnere en "bool", enten true eller false, men der
kommer ingenting

M.v.h.
Søren