Re: [PROGRAMMERING] Brug af LiveUser (pear extension til PHP) - eller andet adgangssystem til web applikation ?

<klip>

> Hvad med en webbrowser med embbeded PHP?.
> http://docstore.mik.ua/orelly/webprog/webnut/ch16_02.htm
> Embedding PHP in HTML

Embedding PHP i en webbrowser giver ikke umiddelbart mening i mit
tilfælde, da det er en server baseret applikation med centrale data (jeg
tror dog også du har misforstået siden fra Orelly bogen - da den netop
blot handler om at PHP normalt indlejres i en webside).

Mvh
JesperKP

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]