Brug af LiveUser (pear extension til PHP) - eller andet adgangssystem til web applikation ?

Da jeg skal bruge et web-brugeradgangssystem til PHP i forbindelse med en
web-application, så kunne jeg egentligt godt tænke mig, at bruge et
eksisterende system (fremfor at lave et selv).

Jeg faldt i den forbindelse over LiveUser som er en del af Pear extension
til PHP.

LiveUser ser dog temmeligt "død" ud - da der ikke har været udviklet på
den siden 2006 - og jeg har ikke kunnet finde nogen eksempler der virker.

Hvilke andre systemer findes der på det frie marked til at håndtere
brugere i en web-applikation?

Jeg er blandt andet også faldet over phpGacl - men også denne står som
sidste opdatering i 2006.

Har i nogen forslag/erfaringer med adgangsstyring under PHP?

Mvh
  JesperKP

PS. Jeg ved godt at nogen sikkert vil tænke - "hvad er dit krav?" - men da
applikationen ikke er skrevet endnu så vil jeg hellere finde et godt,
stabilt og ikke mindst sikkert adgangssystem, og så bygge min applikation
derpå.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]