Re: [PROGRAMMERING] [SQL] Betinget INSERT?

Den Thu, 26 Mar 2009 21:28:53 +0100 skrev Michael Rasmussen:

> Jeg tænkte nok spørgsmålet kom, efter jeg havde postet:-)
> http://dbaforums.org/oracle/index.php?
showtopic=8906&pid=29451&mode=threaded&show=&st=&

OK. Men det er da lidt sært, ikke? - Altså at en kommando netop beregnet
til UPSERTs ikke skulle være en ret god fremgangsmåde. Nogle af
artiklerne som der henvises til, når man kigger på ovenstående og når man
googler er meget gamle. Kunne det tænkes, at nyere Oracle'er udfører det
mere effektivt?

--
Regards,
Troels Arvin <sslug@sslug>