Re: [PROGRAMMERING] [SubVersion] Hvornår blev en linie ændret?

fre, 27 02 2009 kl. 13:19 +0100, skrev Kristian Nørgaard:
> Er der nogen (overkommelig) måde hvorpå jeg kan spørge SubVersion i
> hvilken revision en given linie i en given fil blev ændret?
Vil du bare have af vide hvornår den sidste blev ændret? I givet fald
kan du bruge blame, hvilket giver noget ala:

svn blame memtest.c

 128 ostehamster #ifdef DEBUG
 207 ostehamster   //printf ("Failed to free memory\n");
 128 ostehamster #endif

/Christoffer

> / Kristian

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]