Re: [PROGRAMMERING] [SubVersion] Hvornår blev en li nie ændret?

2009/2/27 Klaus S. Madsen <sslug@sslug>

> svn blame eller svn annotate. Det er aliases, og den første er nem at
> huske og den anden hedder det samme som cvs-kommandoen.
>
> --
> Med venlig hilsen
>         Klaus S. Madsen

Men blame er det mest rammende for hvad det er at man bruger annotate til,
det hele handler jo om at skylde skylden over på en anden :)

/Lasse

--
Camels may not be able to solve complex mathematical equations-
But those bastards can still eat your tent

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]