Re: [PROGRAMMERING] [SubV ersion] Hvornår blev en linie ændret?

On Fri, Feb 27, 2009 at 13:19:10 +0100, Kristian Nørgaard wrote:
> Er der nogen (overkommelig) måde hvorpå jeg kan spørge SubVersion i
> hvilken revision en given linie i en given fil blev ændret?
svn blame eller svn annotate. Det er aliases, og den første er nem at
huske og den anden hedder det samme som cvs-kommandoen.

--
Med venlig hilsen
	Klaus S. Madsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]