Re: [PROGRAMMERING] "Hacke" kernel driver

Preben Bohn wrote:
Jeg har et serielt RS422 I/O kort hvor jeg har et driver-modul der virker fint. Mit problem er at jeg skal bruge det i et real-time projekt hvor jeg ikke kan bruge driveren men bliver nødt til at kommunikere med kortet direkte.

Lige for at uddybe: Realtime-delen er der taget hånd om (der bliver brugt en realtime patchet kerne). Men denne realtime kerne tillader ikke brug af de normale drivere, så man skal selv håndtere low-level hardware-kald.

Projektet er EMC2, se http://linuxcnc.org

Med venlig hilsen Preben