Re: [PROGRAMMERING] Socket Server til PHP, MySQL og Flash CS3

On Sun, 04 Jan 2009 13:11:54 +0100
Nis <sslug@sslug> wrote:

> Det er for at kunden ikke skal til at installere en Java server.
> De er afhængige af eksterne administratorer.

Du kan da uden problemer skrive en stand-alone java server applikation
i J2SE, der ikke kræver nogen applikationsserver installeret på
serveren.

Skal du have et skalerbart og performance design, vil jeg fraråde
Python til tråede applikationer pga. "Global Interpreter Lock".
Læs en udtømmende forklaring her:
http://mail.python.org/pipermail/python-list/2005-January/300836.html

Python 3 skulle dog råde bod på det.

Hilsen,